Eigenlijk niet okay dat RTLboulevard ‘t intrekken van het rijbewijs van Donny Roelvink normaliseert. Door er een leuk filmpje van te maken hoe Donny met fiets en OV zich op een grappige manier verplaatst. Ik snap wel dat inmiddels het intrekken van een rijbewijs ook niet veel voorstelt bij jeugd.